Svara på frågorna

SKOR: Vinter: Kängor. Sommar: Converse, gladiatorskor och foppa
SNEAKERS:
Converse
JEANS: Cheap Monday
T-SHIRT: Ja, köper på New Yorker och Gina
UNDERKLÄDER: Ja
VÄSKA: Brun, lite "gammaldags" med gulddetaljer från Accent
PLÅNBOK:
Mamma har köpt den för några år sedan på TaxFree
SOLGLASÖGON:
Pilotmodell från Ray Ban
KLOCKA:
Ljusrosa från Regal
SMYCKEN:
Alltid på mig mitt halsband med min månadssten som berlock, ett par små örhängen. Ibland byter jag ut dem till pärlörhängen
TV:Samsung 40 tum och en Philips 32 tum
MOBILTELEFON: Nokia touch express music
DATOR:
Acer Aspire 5741
SMINK: Mascara från IsaDora, coverstick från ACO och ibland lite rosa rouge från IsaDora
ANSIKTSKRÄM:
Ingen
LOTION:
Ingen
DEODERANT:
Puma flowing
TANDKRÄM:
Colgate
SCHAMPO/BALSAM:
Sunsilk CO-creations för normalt hår
TVÅL: Dove
PARFYM:
Puma flowing
MINERALVATTEN:
Helst Loka. Godast är jordgubb guava
VIN: NEJ
DRINK:
Alkoholfria i sådana fall
BRÖD: Rostebröd
MAT: Asiatiskt
GLASS
: Sorbet
GODIS:
Surt, gele och choklad.
SÄNG:
Ikea
LAKAN: Alla har vit grund, vissa har mönster. Men de är lena och rena i alla fall!
FRISÖRSALONG:
Hårstudion 108
DAGSTIDNING:
Aftonbladet på nätet sissodär varannan dag.
MAGASIN: Frida och KP.



Tog detta test från min mammas blogg.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad heter din mammas blogg? :)

2011-02-26 @ 16:11:36
URL: http://ffridagrimhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0