Ben & Jerry's igen

Har kvar sedan igår, så nu sitter jag och äter på det.



Idag hade jag något som vi på våran skola kallar Tema. Då jobbar vi med det temat vi har. Just nu har vi språk och kommunikation. Så jag satt bara och jobbade med ett häfte hela förmiddagen, eller... brandlarmet gick så det var lite tid som blev bortkastad. Det började typ bara brinna lite lätt i köket. Men dem i köket kunde släcka elden själv. Så när vi åt mat sen var det jättefuktigt i matsalen, det kändes som om man typ hade kommit till Grekland eller något sådant!
Efter lunchen hade jag spanska. Vi hade glosförhör och det kändes som det gick bra. Sedan hade jag en lektion som heter ea, där man sjäv får välja vad man ville jobba med. Jag jobbade då med matten.
Nu ska jag sitta en stund vid datorn tills pappa kommer hem, för då ska han hjälpa mig med grammatik- och stavfel i engelskan.

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Jag älskar den glassen! High five xd ♥

2011-01-31 @ 18:18:23
URL: http://emmligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0