Bilder från festen

Om ni som är med på bilderna vill att jag tar bort någon så är det bara att säga till!


Rebecca


Signe, Lina och Matilda


Nästan alla runt bordet





Blev rätt lite bilder. Men eftersom jag nte vet om jag får lägga upp bilder på vissa så fick det bli lite bilder. Jag tog inte så många heller, det var så kul så jag glömde det. Men Wilma fick i alla fall ett målarblock med mangapennor eftersom hon älskar att rita manga. Det låter som en rätt dålig present men det var ett "proffs-block" om man säger så... Haha ♥



Ett blocken och pennorna gav jag, fast det var som i ett kitt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

skulle jag kunna få ta en av dina bilder från tjejmiddagen. jag tog inga egna bilder och jag skriver att dem är tagna från dig.

2011-01-30 @ 17:59:01
URL: http://jessieelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0