Dag 15 – Mina drömmar

Jag vill att jag ska sluta grundskolan med massa mvg och vg, helst inga g eller ig.
Jag vill gärna ha 1-3 barn, ha ett roligt jobb med gott om lön, ha man och bo i villa i närheten av Stockholm. Jag skulle också kunna tänka mig att bo inne i Stockholms innerstad.
En dröm till som jag har är att vara med i någon långfilm, antingen nu som barn eller som vuxen. Efter denna vårterminen har mamma sagt att vi skulle kunna lägga upp mig på massa sidor där de söker statister och skådespelare om jag vill :)
Jag vet ej vad jag har för yrkesdrömmar riktigt, det skulle vara roligt att vara stylist eller något liknande.
En dröm är bli av med panikångesten helt och hållet, men det kommer jag aldrig bli, det kommer alltid finnas en liten smula av panikångesten kvar, men inte så att den begränsar mig.
Jag har massa drömmar, men orkar inte skriva mer nu.


Visste inte vad jag skulle ha för bild till detta inlägget, så det fick bli en bild på min ring som jag tog igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0