Dag 17 – Mitt favoritminne

Mitt favoritminne är nog när vi var på Samos. Hela resan utom flyget dit och tillbaka. Vi åt supergod mat, badade supermycket och hade allmänt superduperkul där, allting var super :) (märkte ni att jag använde super i varje ord?). Vi åkte bl.a. runt hela ön en dag, det var jättekul och mysigt. Nästan mest kul när det började ösregna och alla andra utom jag och Sofie hade gått till ett café för att fika. Då så satt vi i den SUPERSTORA bilen och spelade kort medan det öste ner. Man kunde typ inte gå ut.






Kommentarer
Postat av: Ida :)

Sv; Tack så jätte mycket :)

Ja, senast jag klippte mig(räkna bort idag) Var det över 1 år sen! :O <3

2011-01-10 @ 19:03:37
URL: http://sweetspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0