Dag 21 – Min stad där jag bor

Jag bor i Stockholm, alltså inte innerstaden. Men inte heller en förort. Jag bor typ 10 minuters gångavstånd från innerstaden, men brukar ändå ta t-banan. Haha :)
Men Stockholm är en av Sveriges vackraste städer enligt mig. Det vackraste stället i Stockholm är nog Gamla stan och Norrmalm/Vasastan. Det är supermysigt att gå genom Gamla stans gränder, fika och kolla igenom affärerna. På vintern är det supermysigt att gå på julmarknad där. I Gamla stan finns också min favoritresturang, Shougan som r en japansk resturang nära Slussen och Tunnelbanan.
Norrmalm/Vasastan gillar jag för att jag är där rätt mycket, där finns både min psykolog och Calle Flygare (CF). Ligger nära Drottninggatan och har vackra hus.


Bild: weheartitdotcom med lite redigering från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0