Dag 26 – Mina intressen

Jag älskar att fota som ni vet. Gillar mest att fota natur men gillar också stillében.
Jag gillar också att spela teater. Går just nu på två teatrar, Calle Flygare på söndagar och Vår teater på tisdagar.
Dansa och sjunga är också ett intresse. Men det gör jag liksom typ när jag är ensam.
Pyssla. Ja, jag gör smycken, håller på med gips, gör decoupage och en massa annat.
Vara med kompisar. Jag gör jättemycket saker med mina kompisar, vi spelar spel, pysslar, kollar på tv, kör kurragömma, är inne på datorn och så himla mycket mer.
Blogga är också ett intresse. Det tar upp en del av mitt liv, men mest som positivt. Problemet är att jag kan bli sittandes vid datorn lite för länge...
Datorn. Jag kollar Facebook, är mycket inne på Svtplay, bloggar och kollar bloggar(bloglovin')




Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad fin du är!♥

2011-01-30 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0