Mår inte så mycket bättre

Men lite. Imorgon firar mamma och pappa 18 år som gifta och de ska gå på resturang idag. Jag skulle följt med men nu kan jag ju inte det. Idag har jag bara legat och kollat på tv och film, ibland gått upp och kollat Bloglovin, kommentarer, statistik och Facebook på datan. Jag såg i alla fall Stardust, det var andra gången jag såg den och det är nog en av mina favoritfilmer.
Ikväll blir jag ju ensam i några timmar och då ska jag äta middag, godis och bara kolla på tv, jag tror det får bli att kolla på fångarna på fortet, eller så hyr jag en film på cdon.com.




En sysselsättning när man är sjuk, redigera bilder :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Din lilla stackare. Hoppas du blir frisk snart :)

2011-01-15 @ 18:42:47
URL: http://jessieelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0