Nu är det bara 3 dagar kvar av lovet...

Imorgon ska vi åka till landet och skotta snö, fast vi får se om jag följer med dit. Det beror helt på vädret. Idag mötte jag i alla fall Emmy i pulkabacken (eller, Emmy var 10 min sen så jag satt och vänta på ett staket) och sedan åkte vi lite stjärtlapp, det gick skitsnabbt eftersom det var 2 plusgrader idag och då har det blivit kramsnö. Sedan byggde vi en snögubbe och egna snöfåtöljer, de blev jättesköna att sitta i men lite kallt, så då gick vi hem till mig och lagade lunch, pastasallad med bacon. Sedan gick vi upp till mitt rum och lekte med "TheLolCam" på facebook, sedan gjorde vi massa småfilmer och fortsatte hålla på med "TheLolCam". Vi åt mat och sedan gick vi upp och kollade på YouTube-klipp. Nu har Emmy gått hem och jag tror att jag ska kolla på något på Svtplay.


Emmy som Karlsson på taket på Signes och Rebeccas maskerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0