Sania Claus...

var min gamla streetdancelärare, slå det ni ;)
Lisa och jag gick förut på danscenter och då hade vi henne som lärare, och vissa gånger när hon var sjuk hade vi hennes pojkvän Anik som lärare. Coolt va? Vet att jag har sagt det förut men var inte övertygad om det. Men jag frågade om det var hon på hennes blogg, och hon svarade mig.


Båda har varit mina lärare. Lånade bilden från SANIAS BLOGG (länk)

Om ni inte tror på att hon dansar street, så gå in här:

http://www.danscenter.se/larare/sania-dhahir.html

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är hon???

2011-01-06 @ 15:44:14
Postat av: hanna

hur många ggr har du sagt det? xd

2011-01-08 @ 22:42:57
Postat av: Laid

Hon är en grym danslärare :)

Har henne nu, har haft henne sedan två år tillbaka.

Visst är det awesome? ;)

2012-05-14 @ 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0