ÄNTLIGEN kommer inlägget om e.l.f.



Detta var lite av det jag beställde hem från eyeslipsface.se. Ni ville veta hur mycket frakten kostar, och det är 40 kronor. Nu hade jag tänkt att göra en liten recension om alla produkter:

Läppglans:
+ Den smakar jättegott
+ Sitter kvar länge på läpparna
- Inget

Flytande eyeliner:
+ Sitter kvar länge
+ Nådde upp till förväntningarna när det gällde färg osv.
- Penseln var inte så praktisk

Ett slags glitter-cerat som man kan ha vart som helst på ansiktet:

+ Glittrar fint i ansiktet
- Färgen syntes inte

Borstar
+ Mjuka
+ Lätta att jobba med
- Inget

Bronsfärgad kajal:
+ Fin färg
+ Locket är också en kajalvässare
+ Lätt att sätta på
+ Sitter kvar länge
- Själva eyelinern fastnar på vässaren när man vässar den

Mineralrouge:

+ Täpper inte till porerna eftersom det är mineral
+ Fin färg
+ Lagom med glitter
+ Lätt att få ut pudret
+ Man behöver inte ta så mycket
- Inget

Nagellack:
+ Fina färger
+ Sitter inte kvar så länge om man inte tar på topplack (för då kan man ta en ny färg, haha)
+ Bra borstar
+ Lätt att ta bort
- Färgerna stämmer inte så bra in på hur de ser ut på hemsidan.

Helheten:
+ Billigt
+ Lätt att betala
+ Kort leveranstid
+ Sminket är inte svårt att tvätta bort
- Inget

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej :) Du länkar ju till mig, men kan du byta så att du länkar till min nya blogg istället ? :)))

2011-07-06 @ 20:16:28
URL: http://emmarosn.blogg.se/
Postat av: ELSA

Shit, blev asglad när jag såg att du fixat inlägget!

Blev mycket bättre än jag trott, hihi! ♥

men iaf, tack så hemskt mycket för hjälpen!

kram /elsa

2011-07-06 @ 20:30:05
URL: http://wearelikesisters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0