Är hemma nu!

Okej, kom hem klockan fem i natt. Men i alla fall.
Jag hade snart tänkt att berätta om Kreta i ett annat inlägg. Och i det berättar jag lite om dagarna. Jag kommer inte att berätta om varje dag eftersom vi gjorde ungefär samma saker varje dag. Och i det inlägget kommer jag också att lägga upp bilder. Sedan kommer det lite inlägg då och då där jag visar lite fler bilder. Men det kommer ta ett tag, för jag har supermånga bilder som jag måste redigera!
Jag på stranden igår.
Foto: Pappa

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg!

2011-07-04 @ 12:50:03
Postat av: mysan

tänkte bara kika in och önska dej en bra start på veckan! :)

allt bra annars?

kram

2011-07-04 @ 14:59:33
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0