Dålig update

Det inlägget jag gjorde igår var ju tidsinställt. Men jag har inte kunnat uppdatera eftersom Emmy och Elin har varit här på landet. De sov över från tisdags kväll till onsdags kväll. De var här hela dagen idag också.
Vi har cyklat, spelat massa spel, tagit roliga "hopp-bilder", varit ute och så har vi plockat blåbär.
Gosh vad jag längtar till på tisdag! Då åker jag och mamma till Yasuragi Hasseludden!
Btw, Emmy är lika gammal som mig och Elin är 3 år yngre än oss.


Nu kommer massa bilder som jag bjuder skitmycket på:

Hahahaha, min och Emmys humor!




Kommentarer
Postat av: nicole

sV: Kommer säkert komma upp en dagens outfit nästa vecka med det linnet ;)

2011-07-08 @ 10:45:07
URL: http://nickys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0