Test

Hur bor du: I en etagelägenhet
Brukar du komma i tid: Ja
Hur lång är du: ca. 160 cm
Kan du laga mat: Japp :D
Vad jobbar du med/pluggar du: Grundskolan
Vad har du på dig just nu: En kjol från primark och ett svart linne från Gina
Har du någon fobi: Aaa, för ormar och att kräkas
Hade du en bra kväll igår: Jupp :)
Vilket är ditt senaste inköp: Marabou Schweisernöt
Din favoritdryck på morgonen: O'boy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg...
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: Choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Riktigt kallt vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Ingen, ofc!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Har aldrig gjort något riktigt dumt precis...
Saknar du någon just nu: JA! Alla kompisar
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vet inte riktigt
Någon jag stör mig på: Ne, eller....?
Intressen: Fota, teater, vara med kompisar, datan, läsa, åka slalom, pulka och skridskor, bada, baka och resa.
Senaste person du kramade: Mamma

Senaste person du ringde: Pappa

Senaste person som ringde dig: Pappa

Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Jupp, 1-3 stycken
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja, inte så speciellt
Har rakat dina ben någon gång: Nix
Är du sugen på något nu: Min Marabou choklad och glass
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: När jag är på solsemester
Attraheras du av män med skägg: Nee
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Aa
Röstade du i det senaste valet: E ju inte myndig
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Japp, sommarlov är det bästa som finns!
Vilken låt lyssnade du senast på: E.T av Katy Perry
Har någon annan sovit i din säng inatt: Mitt gosedjur :)
Vad tycker du är äckligt: Sopor, skoltoaletter, fisk, skaldjur och Spyor
Har du pengar på mobilen: Jepsi, pepsi ;)

Ett av mina senaste köp, nagellacket och örhängena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0