Yasuragi




Jag dricker misosoppa till förrätt


Min huvudrätt, friterad fläskytterfilé med med sesamkryddad vitkålssallad och tonkatsusås. Man fick också ris till det.


Jag sitter i en Fat Boy


Min mango-drink




Baren


Våran välkomstpresent




Badtunnan. Perspektiv: balkongen


Våran roliga japanska toalett's knappar.




Vi beställde frukost på rummet. Jag drack svartvinbärs, och jordgubbsté och en kopp varm choklad. Sedan åt jag fil med flingor, en grov macka med skinka och paprika, en vetemacka med ost och apelsinmarmelad och frukt.



HÄR kan du komma till Yasuragi's hemsida!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kiklades det att göra det med fiskarna? Jag tror jag ska göra det i thailand fast jag vet inte om jag vågar för jag är vääldigt kiklig :P



Kram!

2011-07-14 @ 19:00:53
URL: http://annatennis.blogg.se/
Postat av: Malin <3

Gud vad lyxigt! Men hur mycket kostar det att gå på ett sånt där spa på ett ungefär? :)

2011-07-14 @ 19:32:54
URL: http://mollemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0