Igår...

Efter skolan åkte jag, Signe, Malin och Natti hem till mig. Eftersom Malin och Natti hade med sig packning från klassresan så lämnade de sin pakning hos mig. Sedan gick vi ner och köpte tre olika pastasallader och Loka på Konsum.
Efter det gick vi ner till sjön och hade Picknick och delade på pastasalladerna. Sedan mötte vi på Nadja och Nika så då var vi med dem också. Vi badade ett tag och sedan gick vi hem till Signe för att hämta glass. Den var supergod!
När vi nästan hade ätit upp våra glassar så gick vi till badet igen. Då gick vi ut på ett träd som nästan låg i vattnet, och då ramlade Natti och Nadja i. Det såg superkul ut, men vattnet var rätt äckligt där så det var nog inte så roligt för dem, hehe :)
Det börjar ta slut på bilder...

Kommentarer
Postat av: kaisa

har en helgensblogg -tävling i bloggen, ifall du är intresserad gå in här > http://kaisaeo.blogg.se/2011/june/da-kor-vi-igen.html inte bökstavligt in i den men du vet vad jag menar! haha

2011-06-11 @ 22:02:40
URL: http://kaisaeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0