Livet kan inte bli mer underbart

Blev väckt ungefär kvart över elva idag av pappa och Nadja. Tog en timme typ för mig att fixa mig (eftersom jag typ halvsov) då vi därefter åkte till mammas jobb för att äta pankakor med grädde + sylt som (för mig) frukost/lunch :D
Efter det åkte vi och bada i tre timmar - Det var två killar som puttade ner mig hela tiden från bryggan, men jag lyckades putta ner honom en gång ;) haha
När jag kom hem duchade jag samt tvätta håret och allt sånt där :D *FRESH*

Dessutom så har jag än massa träffar med olika kompisar, imorgon, på måndag och nån annan dag nästa vecka :) Men vill inte gå på helger, eftersom man måste ju få ha lite tid med familjen också :)
Här kommer en fejlad bild -.-


//Malin -------> mollemalin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0