Var i skolan för åtta timmar sedan

Har sovit sex och en halv timme inatt.
Hade så sjuuukt kul igår, men ska skriva mer om det sen när jag kommer hem i eftermiddag.
Jag bestämde mig ändå för att åka hem igår. Jag har svårt att sova borta så jag stannade inte. Men det enda jag missar är ju sovningen, för när jag skulle gå så skulle alla behöva gå och lägga sig elva (klockan var halv elva). Men de hade säkert jätteroligt över natten, synd att jag missade det!
Nu ska jag gå och klä på mig, sedan ska jag packa min väska och bege mig till skolan.
Sedan möter jag upp alla vid en brygga, och sen så ska vi typ segla.
Vi slutar vid lunch, och då ska jag hem och äta något. Men innan det ska jag fråga om någon vill hänga med och bada!
Mobilbild, igen.

Kommentarer
Postat av: Lili

hej

jag har en tävling i min blogg där du kan vinna ica presentkort 250kr:

http://gratishav.blogspot.com/2011/06/tavla-ica-presentkort-hos-mig.html



hoppas du vill vara med.

kram

Lili

2011-06-10 @ 12:50:56
URL: http://www.gratishav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0