Börjar känna mig sjuk

F*n!
Känner påbörjan till sjukhet. Det får inte vara så. Har mått halvdåligt hela veckan och nu har jag ont i huvudet också. Kan bara inte bli sjuk nu, jag ska ju åka till fjällen om typ en och en halv dag! Och jag vill inte bli sjuk p.g.a. att nu börjar det ju bli fint väder och vår!
Hoppas att det bara en tillfällig huvudvärk.
Nu har jag tränat glosor väldigt mycket och engelska böjningar.
Nu måste jag gå och lägga mig rätt snart med tanke på att jag ska gå upp klockan 5.00 på torsdag, så jag missar en halvtimmes Desperate Housewives!
Jag har börjat svara på frågorna, men jag har fått 17 kommentarer så får fortsätta på dem imorgon.


Har tyvärr inte sett ett sådant vårtecken i år...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Det har jag!! Det finns snödroppar utanför mitt hus :D

2011-03-23 @ 19:58:26
URL: http://jessieelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0