Dagen

Idag vaknade jag vid åtta. Men vi kom inte ut till backarna förrens halv elva eftersom det gick lite segt för mig med frukosten.
Sen åkte vi massa, jag fotade och filmade. Vi åkte tillbaka till vårat hotell (alltså, vi bor på fjällhotellet som de har lägenheter) och åt lunch, Gulaschsoppa med bröd.
På eftermiddagen åkte vi skidor i 2 och en halv timme utan stopp. Vi åkte mest bara röda backar som var superroliga! När vi skulle tillbaka så skulle vi åka en knapplift som låg mitt på fjället. Då behövde man åka över en snödriva. Och när jag skulle göra det så tappade jag balansen och ramlade. Jag ramlade på tummen och jag stukade typ den :( Men nu är det bra igen!
Efter olyckan åkte pappa och jag hem. Efter några minuter gick vi ner till poolen på hotellet. Det var iskallt så jag badade inte särskilt länge.








Jag


Pappa ramla när han skulle åka offpist, haha ;)


Kommentarer
Postat av: Lena

Det ser härligt ut Agnes och din jacka är supersnygg!

Kramar/ Mamma

2011-03-25 @ 19:38:34
URL: http://jagochvitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0