Dh och nagelmålning

Om ca. två timmar börjar Desperate Housewives igen!
I'm so happy!
Nu ska jag måla naglarna, och sedan ska jag typ plugga hela kvällen fram till klockan nio. Ska jobba lite matte och träna på engelskaglosor. Rätt lätta, men vissa kan jag inte och vi ska kunna dem helt till imorgon. Skulle tagit hem glosorna igår men det gick ju inte :/
Tror att jag målar på klassiskt rött på mina naglar, bara helt röda utan några konstigheter på. Jag är typ aldrig utan nagellack på mina fingrar, men jag trivs med det. Jag hatar bara nagellackbortagningspadsen. Jag dör av dem... säger vi.

Gjorde en ny header igår, men den blev inte lika fin som den jag har nu...

Kommentarer
Postat av: nika <3

Älskar DH!! <333

2011-03-15 @ 20:11:55
Postat av: Frida

Älskar också Desperate Housewives!

2011-03-17 @ 14:28:37
URL: http://ffridagrimhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0