Godmorgon!


(Håller handen för eftersom jag har en superstor finne på hakan, orkar inte redigera bort den)

Idag har jag spanskaprov på kroppsdelar, lite hur man ska förklara hur man mår/fråga någon hur den mår och lite om de spanska städerna Malága, Cordoba och Sevilla. Jag känner mig hyfsat säker!
Jag har fyra olika Läkerol (haha, appropå ingenting)i min väska, Fruit smooth strawberry och guanabana, tuggummi med smak av peppermint (Toy), fresh breath tuggummi eucalyptus och vanlig Läkerolask med smak av acerola och jordgubbsbitar i.
Om tio minuter ska jag gå, så jag uppdaterar mer när jag kommer hem från skolan. Jag måste bara packa upp alla mina 423334569 kläder och andra random saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0