Hemma redan

Det var typ en platt och inte så hög backe. Så vi åkte hem efter en timme. Men jag kommer ändå åka till Tandådalen om två helger!
Men i alla fall, jag tävlade med pappa ner för backen 3 gånger och jag vann alla gångerna! De första blev lite fusk, men den sista vann jag helt ärligt. Och pappa körde faktiskt sitt bästa, fast jag vann bara med någon sekund...
När vi skulle till bilen hade pappa parkerat på fel parkering, så vi fick köra ner på en plats där det var skare (när snön inte sjunker ner). Det fanns en liten väg bredvid men pappa råkade köra in på skare stället. Och då trodde jag att jag också skulle göra det. Men då visade sig att man inte kunde bromsa där, så när jag skulle bromsa så ramlade jag och fick staven rakt upp i arslamentet. Så nu är mina kringlor som ska sitta på stavarna helt borta. Och jag har säkert ett blåmärke där jag gjorde illa mig.




Min smexiga skid-outfit idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0