Sista dagen i Tandådalen

Jag vaknade vid åtta idag också och åt sedan frukost och tränade på spanskaglosorna.
Vi var i backen kvart i tio och sedan åkte vi i tre timmar. Efter de tre timmarna så åkte vi hem och åt lunch. Vi kom inte ut igen förrens tjugo i tre. Då åkte vi lite olika roliga backar. Sedan så skulle pappa och jag åka en svart (svåraste graden) backe som såg perfekt ut. Men när vi väl var i backen så var den inte så perfekt längre. Den var jätteisig, och då menar jag verkligen superduperisig. Så jag hasade mig ner halva biten av den brantaste delen. Men sedan vågade jag trycka på och åkte ner hela backen.
Sedan åkte vi lite röda backar och jag hoppade i massa hopp. Vi var ute ända in i det sista, för det var superkul att åka. Tycker att det är för tidigt att stänga backarna halv fem.
Det här är sista kvällen här och snart ska jag gå och dusha. Sedan kommer jag plugga, äta middag och vara med i earth hour.







Bilderna är tagna med kompaktkameran.

Kommentarer
Postat av: Agnes

åker du bara i östra tandådalen ? :O

2011-03-26 @ 19:25:45
URL: http://mychemicalromancelover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0