Skitmycket att göra just nu

Egentligen borde jag städa mitt rum, men det hinner jag inte.
På tisdag har jag prov på människokroppen, på onsdag har jag engelskaglosor+böjningar. OCH en berättelse som ska vara inlämnad där. Plus matten som jag ska vara klar med imorgon. Och en engelskatext som man ska läsa upp i engelska prat (jag vet, men vi har ett ämne som heter det). Och sist men inte minst egna religionen. Men den har jag gjort.
När jag ändå skriver om SO kan jag berätta att jag fick 57½ av 58 på SO-provet. Jag och en till tjej fick exakt samma poäng och fick högst betyg i gruppen. Vi hade dessutom fått ett halvt fel på samma fråga. Men jag är i alla fall jättestolt, för jag har typ aldrig fått så höga poäng på ett sådant stort prov.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0