Sommartider hej hej sommartider

Nu när det börjar bli varmare ute vill jag bara ha sommar!
Om en vecka och en dag åker jag och pappa upp till Tandådalen (mamma åker inte skidor) så jag vill inte att det ska bli för varmt i alla fall. Men där uppe i Dalarna/Härjedalen är det ju kyligare längre...
Det känns som jag inte kan vänta in sommaren. Idag var det sol och hyfsat varmt, och jag klagade typ hela rasten över att det var snö ute.
Man kan ju inte bära Converse än, för då blir man Bambi på hal is. Så därför ska jag ha mina senhöstskor ett par veckor till.
Men nu vill jag bara slippa alla ytterkläder och jobbig is och snö. JAG VILL HA SOMMAR. NU!





Btw,

Omröstningen Vad vill ni ha för slags inlägg? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen läsarundersökning!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Veckansblogg vinnaren är.... Gå till min blogg för att få reda på svaret ;) <3

2011-03-16 @ 20:16:12
URL: http://lovisacullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0