Svaren #1

Frågor från Emma:

Favorit...
... Färg?
... Mat?
... Ämne i skolan?
... Djur?
...musik?

Prickigt eller randigt?
Klänning eller kjol?
Dator eller tv?
Morgon eller kväll?

Det blev ganska många frågor men ajaa <33

Sv; Min favoritfärg är röd tror jag, men jag giklar röd och grön också.
Favoritmaten är thailändsk kycklingwook med cashewnötter och ris.
Jag gillar många ämnen i skolan, men mina favoriter är nog so, matte och syslöjd.
Favoritdjur... det är nog hund. Jag gillar Golden retrivers.
Jag gillar rätt mycket när det gäller musik, här är min Spotifylista där alla låtar jag gillar finns (länk)
Prickigt eller randigt? Både och
Klänning eller kjol?
Båda
Dator eller tv?
Dator (då kan man ju kolla på tv-program i den, och så kan jag ju blogga :D)
Morgon eller kväll?
Kväll
__________________________________________

Fråga från S:
http://losagnes.blogg.se/2011/march/visar-vad-jag-har-bakat-imorgon.html#comment

vart togs bilden :D <3



Sv; På mina kompisars Emmy och Ebbas Hollywoodfest
________________________________________________________
Fråga från Natalie:
Varför började du blogga? :D

Sv; Eftersom jag ville ha någonstans att lägga upp mina bilder så att alla kunde se dem.

________________________________________________
Frågor från Nellie Dahlberg:
Hejj, jag har 2 frågor . Vad vill du bli när du blir stor ? och Vad är dina 2 största intressen ? (;
Sv; 1. Psykolog, doktor, vd för något stort företag, fotograf eller journalist.
2. Teater och foto :) Men gillar också att shoppa och vara med kompisar. Och att blogga.


_______________________________________________

Fråga från Frida:
Vad fick dig att börja blogga? :)
Sv; Om du kollar igenom alla svaren så står det :)

_______________________________________________

Fråga från Johanna:
Har du hållit på med nån sport ?
Som fotboll eller nåt? :))<3


Sv; Ja, jag har gått på fotboll och två olika danser. Sen gick jag på något som hette Sports academy där man fick prova på massa sporter.

___________________________________________________
Frågor från Frankii:
varför tycker du att blogga är roligt/tråkigt?
VART KÖPER DU DINA SNYGGA KLÄDER!?!
har du(eller haft) något djur?

//krammar FRANKII :)


Sv;
Tack ♥
Det är roligt att blogga för att det lönar sig tillslut då man får snälla och positiva kommentarer. Det är också kul att skriva ner sina tankar osv.
Jag brukar mest köpa mina kläder på GinaTricot. Men också en del på "sällsynta" affärer. Ibland på H&M och väldigt sällan på KappAhl.
Jag har haft två ökenråttor/gerbiler som hette Nanne och Amy.
_________________________________________________________



__________________________________________________________

Frågor från Lovisa:

Vad är din bästa ägodel?
Vad är det pinsammaste som hänt dig?
Vilken är din favoritbild som du har tagit?
Har du åkt Insane på Gröna Lund? (haha, kom inte på nåt bättre)
Puss o kram! <3

Sv; Min bästa ägodel är kameran och datorn.
Det pinsammaste som har hänt mig hände när jag var ca. 5 år. Min pappa snusade på den tiden och han tog en burk snus i affären. Han sa att jag skulle hålla den för han skulle spela på hästarna innan vi betalade snuset. Jag tänkte fel på något sätt och gick fram till disken och gned mig mot pappas skinnjacka eftersom jag typ tyckte att det var pinsamt att lägga fram snuset. Då säger "pappa":
"Jag är inte din pappa"
Jag typ skämdes ihjäl och lämnade kvar snusburken på disken medan jag gick till min riktiga pappa som höll på med tipset.
Jag tycker att jag har fotat en del okej bilder (JAG tycker inte att jag är bra), men det här är en av mina favoriter:
Och nej, jag har inte åkt Insane ;)
___________________________________________________
Fråga från Ellie:

Alltså jag har följt din blogg ett tag och jag vill bara veta om du bor i en villa eller i ett/en radhus/lägenhet?????


Sv; Jag bor i en etagelägenhet (lägenhet med två våningar)
_______________________________________________________

Frågor från Emma:

Vilka bloggar följer du ?
Hur lång är du ?
Vilken klass går du i ?
Har du någon gång varit i Kristinehamn ? :)

Sv; Jag följer massa bloggar, men går inte in på alla varje dag, HÄR är ett inlägg om alla bloggar jag läser
Jag är 158,5 cm lång.
Jag går i sexan. Och jag har typ världens bästa klass. Om man räknar bort två personer. Vi är 4-6:or i alla klasser.
Nej, jag har aldrig varit i Kristinehamn.

________________________________________________________

Fråga från
lisa:

ska du gå i vittra ända tills 9an? (:

Sv; Ja, i alla fall så tror jag det i dagsläget.
_________________________________________________________


__________________________________________________________

Frågor från Emma ;o :

1. Vilket motiv tycker du om att fota? Porträtt? Vatten? Natur?
2. Varför bloggar du?
3. Favorit bloggar?

Det var mina frågor. Tack för en fin blogg och ha en bra dag. :)


Sv; Tack så mycket! Det värmer :)
1. Jag gillar att fota natur bäst.
2. Jag bloggar för att jag tycker att det är kul.
3. Jag vet inte riktigt, det finns många bra bloggar så jag har inget svar på det!
__________________________________________________________________


Det blev så många frågor så kör en del 2 sen!  

Kommentarer
Postat av: T ;)

hur gör man en header?? :)

2011-03-23 @ 17:46:06
Postat av: Frankii

naaw :) va söt bild :)

2011-03-24 @ 14:02:42
URL: http://thelifeoffandd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0