Synd!

Jag hinner inte måla naglarna idag heller, så nu ska jag berätta hur min dag har varit istället och varför jag inte hann att måla naglarna:

Hade NO på förmiddagen. Min NO-lärare vabbade så vi fick en vikarie som var helt oteknisk. Vi skulle börjat på ett nytt tema idag och våran vikarie visste inte vad vi skulle göra så vi satt och kolla på svtplay och youtube :D
Till lunch var det vårrullar med ris, vilket är hyfsat okej. Och på rasten gick vi direkt till gympasalen, det blötsnöade så mycket!
På gympan körde vi tunnelkull och en lek som jag inte vet vad den heter.
Sedan hade jag eget arbete och då jobbade jag med engelskan och matten. Jag hann då klart med engelskan!
Men när skoldagen var slut så skulle jag, Rebecca, Signe och Leone åka och fika. Men Leone hade råkat dubbelboka sig med Agnes och Ia. Så då åkte vi med dem till Sickla köpkvarter.
Vi började med att typ gå runt i lite affärer, jag köpte tre Depend-nagellack eftersom det var ta tre, betala två-grejsimojs. Ja, jag erkänner. Jag ÄR obesessed av nagellack, jag räknade att jag hade 17 st!
Efter vi hade gått igenom affärerna gick vi till Donken och jag tog först en cheeseburgare. Sedan gick jag och köpte en äppelpaj och minimorötter också. Vi satt typ där i en halvtimme och snackade och skrattade mycket. Jag känner inte Ia och Agnes så bra, men nu känner jag dem lite bättre i alla fall :)
Efter det sprang jag och Signe till Naked juice bar, och jag tog en stor Berry energizer. Det kostade 50 spänn, asså det är ju jättedyrt!
När jag kom hem tvättade jag håret och åt middag, sedan blev klockan såhär mycket!



Flera lack till denna bricka nu!

Kommentarer
Postat av: Julia

Heej! <3 Jag ville bara tipsa om att jag har en NY tävling på bloggen med ett stort pris! Jag tycker att du ska vara med!!!! //puss http://gullisjullis.blogg.se/2011/march/ego-girl-tavling.html#comment

2011-03-30 @ 16:54:18
URL: http://gullisjullis.blogg.se/
Postat av: Jessie

I sånna fall är jag mer besatt. Jag har över 20 st.

2011-03-30 @ 17:14:01
URL: http://jessieelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0