Tips på lite olika saker



Demons and angels använder jag dagligen, morgon och kväll för att motverka finnar. Jag tycker att den fungerar väldigt effektivt och man får mindre finnar.
Clearasil använder jag på kvällen när jag ska gå och lägga mig. Jag tar krämen på ställena där jag har mina finnar (tar på överdrivet mycket). Sedan sätter jag på sårtejp över efter ca. 5 minuter så jag inte kletar ut allt under natten.
Min mascara heter Volume million lashes från LÓréal Paris. Den är bra och man får inga klumpar men jag har inte den på underfransarna eftersom det bara blir smulor under ögonen. Istället använder jag någon vattenfast från IsaDora. Den är inte så bra men jag använder den på underfransarna bara för att.
Sedan har jag en flytande eyeliner från Kanebo på ögonlocken.
Jag har en träborste från Åhléns. Den är bra och träborstar gör så att man inte får statsikt hår.
När jag tvättar håret använder jag shampo och balsam från Sunsilk co creations. Förrut använde jag för normalt hår (den gröna flaskan. Och fråga mig inte varför jag hade för normalt hår, eftersom mitt hår är både tjokt, långt och fett). Men nu använder jag för färgat hår eftersom den luktar godast :D
Min deo heter Puma Flowing. Den motverkar tyvärr inte svett så bra, men den luktar supergott!
Pinnkammen använder jag när jag har tvättat håret och ska skaffa benan.

Oj, vad mycket text det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0