Föreställning

Förlåt för att jag inte har bloggat idag (bara ett tidsinställt inlägg). Men jag har haft föreställning på Calle Flygare och jag var så nervös innan så jag kunde inte blogga. Haha, jag blev så nervös så när jag klev ur bilen och skulle gå in på teatern så spydde jag, och jag talar faktiskt sanning.
Men teatern blev jättebra och lyckad. Kommer sakna alla underbara personer under sommaren! Men jag tror att alla ska fortsätta så det är ju bra! Och vi ska ha en återträff och typ ha picknick i Vasaparken om någon vecka eller så.
Jag och Sofia, du får säga till om du vill få bilden raderad från bloggen! (Okej, mina ögon blev lite creepy, men mamma använde en digitalkamera)

Kommentarer
Postat av: E m m a m a r i e -

Hej!

Kör på med en frågestund på min blogg, kika gärna in och slå in en kommentar :)

Kram!

2011-05-15 @ 17:36:01
URL: http://eeemmamarie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hehe, jag ar också skitnervös!

Men det var kul :3

Och jag har rött läppstift på tanden...

2011-05-15 @ 18:23:59
Postat av: Sayna <3

Din blogg e så himla bra måste jag bara säga :)

2011-05-15 @ 21:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0