Har inte tid att blogga

Ok, jag har ändå gjort två inlägg idag.
Men jag håller på att skriva på min svenska-uppgift. Man ska hålla föredrag om i princip vadsomhelst, och jag har valt att skriva om att jag tycker man använder orden Cp och Damp fel i vardagen. Man ska också få med lite fakta så jag skriver om vad de orden egentligen betyder. Jag kanske skriver ner föredraget när jag har läst upp det.
Hela föredraget ska minst vara tre minuter och max sju. PLUS att man nästan ska kunna hela texten utantill. Som tur är får man i alla fall ha stödord.
Nu har jag på mig en timme och tio minuter, sen ska jag kolla på Desperate Housewives.
Har även målat naglarna idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0