Home sweet home

Nu har jag kommit hem från landet. Jag glömde det mobila bredbandet, så jag bevisade för mig själv att jag kan klara mig utan internet i 24 timmar.
Ok, en kort sammanfattning nu då om igår, senare en sammanfattning om hur denna dag har sett ut:
Jag träffade Signe och Elvira klockan ett vid Tom Tits Experiment. Vi gick in och hade SUPERKUL. Vi provade på att köra något som jag inte vet vad det heter, men det är tre ringar som man är i och så ska man snurra i den, eller... det går nog inte att förklara.
Vid fyra stängde dem och vi åkte till mitt landställe där vi fikade lite. Sedan gjorde vi roliga saker i trädgården och vid halv sju (tror jag) åt vi middag i växthuset. Eftersom jag fyllde år så hade jag valt fläskytterfilé och bakad potatis. Det var supergott!
Klockan åtta gick vi till majbrasan som var superliten och köpte lotter. Efter att vi hade kollat färdigt på brasan så gick vi tillbaka och trots att det var kallt ute så fortsatte jag, Signe och Elvira att vara ute. Vi körde mest fotboll.
Sedan gick vi till föreningshuset och kollade om vi hade vunnit något på våra lotter. Men det hade vi inte.
Klockan var ungefär halv tio när vi gick in. Då åt vi glass och pratade.
Klockan elva åkte Signe och Elviras familj hem.
Vi åt färska frukter och pannkakor till frukost. Det blev inte så bra foton.
Brasan.
Signe skjuter iväg en boll. Denna bild blev inte heller så bra.
Elvira ska sparka iväg en boll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0