Myser i min OnePiece

Tog på mig min Onepiece direkt när jag kom hem från skolan och värmde på muffins. Mums säger jag bara! Är lite sådär stressad, för jag har knappt börjat på min uppsats om Atlanten och den ska vara inlämnad i morgon. Hehe...
Och så är jag trött. MEN, jag ska klara det, vare sig jag vill eller inte.
Idag hade vi spanska och vi hade lite repetion. Sedan skulle vi ha glosförhör, och det gick bra. Jag glömde var grön var,  fick liksom världens hjärnsläpp. Men jag hade kunnat det en halvtimme innan. Aja, det händer alla några gånger!

Kommentarer
Postat av: sofie

Verde...

2011-05-02 @ 18:30:28
Postat av: Hon den där världsbästiga Wilma

Din OnePiece är jättegullig. Jag sitter i min här och myser nu när jag skriver det här. Tihi. <3 U Agnes sötis.

2011-05-03 @ 08:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0