Sommarplaner

Jag och min familj har suttit och letat förgäves efter resor till i sommar. Men nu har JAG äntligen hittat en resa till Skiathos i Grekland som uppfyller alla våra krav. Inte för lång flygresa, efter midsommar, nära till stranden, nära till centrum, AC på hotellrummet och helst Grekland eller Portugal. Pappa tycker att det verkar bra så nu är det bara att vänta och se vad mamma tycker om det.
Skiathos är den ö:n där de spelade i Mamma Mia the movie förövrigt. Om vi åker dit vill jag att jag och min familj ska hyra en bil och åka runt till massa spännande platser på ön, men också bara ligga och slappa vid poolen och stranden/havet.
Resten av våra sommarplaner är att vi åker upp till Östersund i slutet av juli och går på festivalen Storsjöyran där bl.a. Daniel Adams-Ray, Veronica Maggio, Rebecca och Fiona, Håkan Hellström och Lykke Li uppräder. Vi har redan betalt biljetter så dit kommer vi att åka upp helt säkert.
Sedan hade vi planerat att åka till Danmark och Skagen. Men det får vi se hur det blir med det.


Haha, en jättefiiin bild på mig på Samos, Grekland förra sommaren. Vad stora solgasögonen ser ut :o

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

tänkte slänga in en fråga nu för en gångs skull, lägger du ner mkt tid på dina blogginlägg? :)

- trevlig sommar btw! :)

2011-08-11 @ 19:09:27
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0