Goosh!

Idag på svenskalektionen (vet att det blir mycket prat om skolan, men har inget annat att skriva om. Inget intressant händer i mitt liv) så berättade min lärare om när hon var i Kenya för två veckor sen. Hon visade bilder från safaris, två skolor, Kenyas huvudstad Nairobi, och människors hem.
Blev verkligen sugen på att åka dit när hon återberättade.
Nu till rubrikens syfte: Idag när jag kom hem märkte jag att jag hade glömt två papper till spanskaprovet imorgon. Så jag blev lite skräckslagen ett tag. Men sen kom Sofia och Lina till undsättning. Tack så mycket ♥
Bild: We♥It

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad önskar du dig i julklapp? :) ahhaha

om du har funderat på det ;)

2011-11-10 @ 16:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0