Gustavsbergsbadet och woopies

Idag lämnade jag mitt hem kvart i tio, för jag, Signe, Edna, Wilma och Kajsa skulle iväg till Gustavsbergsbadet. Det taren timme att ta sig dit, så vi kom fram till badet vid 11. Då bytte vi om lite snabbt och sedan åkte vi en massa vattenrutschkana och badade i stark ström. Och så åt vi lunch.
Klockan tre så satte vi oss på bussen. Vi tog inte 474an, som vi egentligen skulle tagit. Vi såg att 422an också gick till Slussen, så vi tog den eftersom att den kom före den andra bussen. Men när vi hade åkt i kanske tio minuter så frågade vi busschauffören hur långt vi hade kvar på bussresan, och han svarade 45 minuter! Så vi åkte buss i 55 minuter. Om vi skulle tagit den andra bussen skulle det ta 25 minuter.
När jag kom hem åt jag middag, och sedan så var jag sugen på att baka något. Mamma sa att hon hade hittat recept på Woopies. Så jag ställde mig och bakade vaniljwoopies med hallonkrämsfyllning.
MYCKET bättre bild kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

I samarbete av Beautyzone.se har jag nu en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en valfri produkt till ett värde av 100 kr. Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen och lycka till!



http://dixiwonderland.com/2011/november/tavling-i-samarbete-med-beautyzonese.html#comment

2011-11-02 @ 23:42:44
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Lovisa

Kul! Jag bor jätte nära Gustavsbergs badet ;)

Jag läser din blogg typ varje dag, och gillar den jätte mkt!

Kolla gärna in min blogg!

Kramar :)

2011-11-03 @ 14:15:32
URL: http://eskilsot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0