Här ska det vara en rubrik, men jag kommer inte på någon.

Idag när jag kom hem från teaterträningen så blev jag på superdåligt humör. Jag vet inte varför, men det kanske är en humörsvänging, haha. Så jag har varit både sur och ledsen sen dess. Har mest suttit vid min mobil under tiden jag har varit på detta humör. Jag känner mig så stressad, så jag tror att jag gör ett schema nu:
Tisdag: teater, teater, plugga (?), läsa.
Onsdag: teater, ut och gå, läsa.
Torsdag: byta ett par jeans, teater, plugga inför svenskaprov, läsa.
Fredag: ha ledigt en timme från skolan eftersom vi (jag, Emmy, Signe, Rebecca, Ebba och Leone) ska spela upp våran pjäs på våran gamla skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0