It´s sunday, sunday

Melodi till rubriken: Friday - Rebecca Black.

Somsagt, det är söndag idag. Vilket betyder att det var är teater för mig idag. Så jag kom hem från den för kanske en timme sedan. När jag kom hem så bakade jag chokladbollar, mums!
Det är även fars dag idag. Jag har bara firat pappa lite grann. Jag köpte choklad till honom. Han fick en present av mamma också och sen så får han bestämma middagen och en efterrätt. Det blir pesto och pasta, och hemmagjord chokladpudding till efterrätt (han sa chokladmousse till mamma, men hon hade hört fel).
En bild på pappa ♥

Kommentarer
Postat av: AGNES- foto, vardag, tips och stil

Kan vi bli kompisar på facebook?

2011-11-13 @ 19:35:23
URL: http://agnesjanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0