Julshopping

Idag har jag varit på stan och julshoppat med Kajsa och Signe. Jag har handlat klart alla julklappar till mamma och pappa nu, så nu är det bara en klapp till mormor som behöver inköpas! Känns skönt att vara ute i god tid i år.
I början av våran shopping så ser jag hur Michaela (Michaela Dahlström) går och pratar i telefon. Så jag frågar mina kompisar om vi kan följa efter henne (Nej, inte alls stalker-varning!) tills hon har slutat prata i telefonen. Det gör vi och efter kanske bara en minut så lägger hon på luren. Sedan så ropar jag på henne. Hon stannar och sedan då frågar jag om jag får ta kort med henne. Det fick jag. Michaela var jättetrevlig!
Nu kommer bilden här då. Jag ser afdujr-ful ut, men aja:

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin jacka! :)

2011-11-27 @ 18:34:11
URL: http://eskilsot.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Åh! Vad roligt att jag hittade detta inlägget (även om det är typ 100 år senare haha). Kul att du hälsade :D Kram!

2012-03-19 @ 12:20:10
URL: http://michaeladahlstrom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0