Lite allt möjligt

Idag har jag tillbringat mestadels min tid framför tv:n. Men jag har även städat och tvättat mitt hår *intresseklubben antecknar*.
Resten av eftermiddagen/kvällen ska jag plugga inför matteprovet och svenskaprovet som kommer under veckan. Och så ska jag förhoppningsvis äta en supergod middag som mamma håller på att laga.
Jag känner mig glad. Det känns som om jag gör mer nytta nuförtiden. Jag sitter inte vid datorn hela tiden, jag har börjat hjälpa till mer hemma och jag umgås mer med min familj och vänner.
Skolan börjar om en sekund känns det som. Nej, det är faktiskt 16 timmar kvar tills vi går in till klassrummet, haha! Tänker publicera detta inlägg 17:30 så att det ska vara exakt 16 timmar kvar. Nu är klockan 17:22.
Helt ärligt så känns det inte jättejobbigt att börja skolan igen. Eller på ett känns det jobbigt, eftersom att vi får inte lov förrän den 23 december. Helt sjukt!? Dagen innan julafton liksom.

Kommentarer
Postat av: sofie

Vi har sv-prov v.46, enligt scoolsoft.

2011-11-06 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0