Några saker ni kanske inte visste om mig...

Jag har sjukt mycket finnar just nu.
Jag har kändis-ögon. Haha, kom på det ordet nu. Men jag ser alltid kändisar på stan först av mina kompisar. Jag har sett Daniel Adams-Ray, Kim från andra avenyn, Tess från Alcazar, Erik Segerstedt, troligen Karin Hübinette som typ är programledare på SVT, mm.
Jag älskar kyckling! Godaste "köttet" helt klart!
Jag brukar spela in mig själv när jag sjunger. För att veta hur jag låter irl.
Den godaste kycklingrätten jag någonsin ätit!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ett tips, om du har mycket finnar (har samma problem jag...) är Basiron Wash. Eller bara Basiron. Men jag tycker Basiron wash är bäst :)

2011-11-03 @ 22:44:17
URL: http://agnesjanson.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag ser aldrig några kändisar..men det kan ju vara för att jag inte bor i Stockholm ;)

2011-11-03 @ 23:34:48
URL: http://majajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0