Nu ska jag på dejt med kudden

EXAKT sådär konstigt blev ena mitt öga på skolfotot!
Nu ska jag gå och lägga mig. Eller, jag ska läsa en stund i min bok (se bilden ovan). Jag är väldigt trött idag eftersom att vi hade gäster hemma hos oss igår som stannade till typ halv ett på natten. Och sedan så gick jag upp halv nio. Jag har sett ut såhär ↑ ända sedan klockan sju. Och under den tiden tills nu har jag spelat Monopol med min familj (Jag är nästan pank, men jag har en strategi!) och så har jag läst.
Aja, nu ska jag borsta tänderna, läsa och sedan sova. Godnatt!
Märkte att det blev dåliga meningsbyggnader i detta inlägg. Men jag orkar inte ändra allt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej!

Vart har du lärt dig om design och så?

Jag fattar typ ingenting på blogg.se så det skulle vara kul om du gav något tips :)

Kram!

2011-11-14 @ 07:32:11
Postat av: Maja

En till fråga bara!

Vilket tema började du med i stilmallen?



Oj.. glömde att svara i blogresponse men hoppas att du kan svara på mina frågor ändå!

2011-11-14 @ 07:34:37
Postat av: E M M E L L Y

Grymt fin header =)

Du har tagit bilden själv, va?

2011-11-14 @ 14:50:40
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: Agnes

Gör du designer? :)

2011-11-14 @ 17:52:59
URL: http://agnesjanson.blogg.se/
Postat av: Felice :D

Älskar din blogg! Ha de bra :)

2011-11-14 @ 21:13:17
URL: http://feliceeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0