Grönan

Idag har dagen spenderats på Gröna Lund.
Seriöst, jag såg alla där. Mina grannar, en fd. klasskompis kompis, min fd. fadders kusin, några som bor i området, Rebecca (hon som gjorde låten "Skaffa en annan tjej" i melodifestivalen 2009 (?). Haha!), och så kom en bloggläsare (Agnes) fram och sa hej till mig. Det var verkligen superkul att hon gjorde det :)
Jag åkte Fritt fall tilt utan någon kompis. Vilket jag är väldigt stolt över! Var så jefla rädd innan. Lina sa att jag såg ut som om jag skulle hoppa ur stolen när jag var fastspänd. Fick så mycket adrenalin så det är inte sant! Eller jo, det är sant. Men jag tror ni fattar vad jag försöker fömedla?
Detta åkte (eller gjorde) jag också (gick inte så bra att göra en bra "uppställning"):
Attraktion: Gånger:
Twister 2
Kvasten 3
Blå tåget 4 eller 5
Flygande mattan 5
Vilda musen 1
JetLine 2
Radiostyrda bilar 1
Skrattkammaren 1
Lustiga huset 1
Sedan så vann jag också 36 stycken kexchoklad. Jag spelade på hjul en gång, och då vann jag!
Jag var på Grönan med Lina, hennes storasyster Kajsa och hennes kompisar Elvira och Bea.
Vi var där i princip när de öppnade, 12.00. Och så åkte vi hem när de stängde, 20.00.
Nu ska jag gå och lägga mig. Dagen har gjort mig trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0