Konsert

Nu har jag kommit hem från Daniel Adams-Ray konserten på Grönan. Det var verkligen skitkul! ♥
Daniel var superbra. Och Veronica Maggio och Petter var med i en låt. Alltså de stod och sjöng tillsammans med Daniel. Awesome!
Och Signe vann en 2000 gram stor Marabou-choklad. Plus att jag köpte gröna kortet (så att man får "gratis" inträde), och jag åkte Jetline för första gången.
Vid halv tio/tio så blev jag, Signe, Rebecca och Lina hämtade av min pappa med bilen, så vi slapp åka komunalt.
Jag tog inte med kameran, för det skulle bara vara onödig vikt.
Bild tagen av mig från Storsjöyran 2011. Bilden blev rätt så bra (enlig mig). Fast den blev rätt så brudig tyvärr, men det bryr vi oss inte om.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Försökte han locka er till sig eller?? Vi hörde inte riktigt vad han sa, men det verkade skumt.

2011-09-16 @ 09:22:46
URL: http://myheartisred.webblogg.se/
Postat av: Jessie

För småbarnen såg helt livrädda ut :O

2011-09-16 @ 11:50:42
URL: http://myheartisred.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0