Teater

Teater är det enda fritidsintresset som har fått stanna. Jag har provat på rätt mycket. Fotboll, badminton (sommarläger som jag skulle kunnat fortsätta på året dä på), 2 danser, 2 körer och en sak där man fick prova på massa sporter.
Teater började jag på när jag gick i ettan/tvåan, och har inte tagit någon paus efter det. Så ja, jag har spelat teater i hela 5-6 år!
Tycker att det är sjukt kul. Men jag tycker inte själv att jag är duktig på det.
Idag var det säsongsstart på teatern på Calle Flygare. Det var superkul och jag längtar redan tills nästa gång!
Och på tisdag börjar Vårtan (Vår teater) igen. Vilket jag faktiskt inte ser fram emot lika mycket. För där är det så oseriöst, och det börjar faktiskt bli liiiite tråkigt. Men det är i alla fall ett bra sätt att träffa de andra från min förra klass på!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Har du fått mejlet?:D

Vad roligt, själv går jag på Musikal, så då spelar jag teater, det är det tråkigaste, enligt mig :P

2011-09-04 @ 22:26:48
URL: http://thatagnes.blogg.se/
Postat av: Frankii

hej , du jag hade typ samma problem med min teater grupp , så jag snackade först med Elsa (den enda utom jag som ville ha det seriöst)och så snackade vi med gruppen. Men dom tyckte att vi skulle fortsätta eftersom dom ända inte tyckte att det gjorde så mkt. Snackade sen med läraren . Efter det så slutade jag och Elsa bytte grupp (troro jag )



Oj värsta långa men iaf , snacka med dom !

kramar

2011-09-05 @ 18:06:33
URL: http://frankii.webblogg.se/
Postat av: Hana

JAAA, vad kul!

2011-09-05 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0