Applestore

Ar inne pa applestore just nu. Vill ha en mac, spelar ingen roll vilken modell. Jag vill bara ha en!
UPDATE: Såklart så var det en anonym som kommenterade en elak kommentar eftersom att denne person missförstod mig. Såhär stod det ungefär i kommentaren: fett dryg du är! Du fick en iPad 2 alldeles nyss och nu tjatar du om en jävla mac -.-
Jag menar inte "ge mig en Mac!!!!!!". Det var andra gången i hela mitt liv jag skrev på en Mac. Så jag tyckte att det var superkul och det var en härlig dator att skriva på. Då menade jag att jag drömmer om en Mac. Alla människor har väl alltid något de önskar sig? Någon kanske önskar sig mest materiella saker, medan någon annan önskar sig nya vänner eller något sådant.
Jag tänkte heller inte så mycket på vad jag skrev, eftersom jag inte var 100% säker på att man fick typ blogga på datorerna på applestore.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, du fick ju en iPad alldeles nyss! ;) själv har man en MacBook Air hehe... Hoppas att du har det kul i London! :)

2012-04-29 @ 21:45:15
URL: http://eskilsot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis agnes!!!

2012-04-30 @ 10:23:47
Postat av: Frida

GRATTIIIISS :D

2012-04-30 @ 10:40:39
URL: http://fridaannas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Om du tog min förra kommentar negativt, så menade jag verkligen inget illa! :)

2012-04-30 @ 11:57:04
URL: http://eskilsot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men den personen kanske skrev så för att du skryter ganska mycket!

2012-05-01 @ 16:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0