Hemma

Vi slutade kvart över tolv idag, så jag är hemma nu och ska äta. Vill gärna göra nått med någon kompis, men eftersom jag har ont i magen så orkar jag inte. Life's a bitch!
Aja. Idag var alla sjuor på medelhavsmuseet. Vi gick runt med en guide och fick se bland annat ÄKTA mumier. Trodde att det skulle vara jättetråkigt, men det var rätt kul!
Sen fick vi skriva hieroglyfer (tror jag det hette, det gamla egyptiska skrivspråket i alla fall).
Här kommer lite bilder från dagen (ni som är med kan säga om jag ska radera något):


Kommentarer
Postat av: Fanny

hej, fin blogg?

har du lust att göra ett bloglovin byte`?

kram!

2012-04-06 @ 15:46:08
URL: http://fannythaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0