Handbagage

 
 
Som ni säkert vet så är jag just nu på Skiathos. Detta var vad jag hade med mig i mitt handbagage;  
- Bok, som underhållning.
- Våtservetter. Jag tar alltid med mig våtservetter när jag flyger. Om man känner sig ofräsch är det bara att ta fram våtservetter och tvätta sig fräsch igen.
- Solglasögon. Är ju rätt troligt att det är sol när vi kommer fram.
- Läppbalsam. Min drog, haha!
- Plånbok. Så jag kan handla, hihi.
- Ipad. Huvudsakligen ligger den i handbagaget för att jag har den på hotellet, och jag vågar inte lämna den i min resväska.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ännu ett lite små roligt inlägg! Så fiffiga bilder också! :D

2012-08-08 @ 18:38:35
Postat av: Jessie

Läser samma bok som dig!!

2012-08-08 @ 18:50:39
URL: http://jessie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0