Hiss och diss

♥ Assymetriska kjolar. LOVE LOVE LOVE! Så himla snyggt!
Maybelline NY the colossal volum express mascara. Har äntligen hittat min mascara! Sitter kvar hela dagen, ögonfransarna klumpar sig inte och lätt att applicera. Ser inga minus i produkten. Problemet är bara att jag har den vattenfasta, vilket gör att jag har lite svårt att få av mig mascaran.
The big bang theory. Har aldrig sett det som riktigt bra innan, men för några dagar sen började jag älska serien!
♥ Instagram. Bästa appen någonsin! Heter @losagnes där.
Slarviga frisyrer. Åhh, jag älskar slarvigt hår och slarviga frisyrer. Tyvärr kan jag inte få till det, då mitt hår alltid har en tendens till att vara genombortstat.
   
 
Alla bilder förrutom den första kommer från google
 
 
My name is Earl. Finns det någon vidrigare serie? Skulle knappt tro det!
Vikthets. Förut handlade allt om att vara smal. De som var kurvigare började banta, och för vissa gick det för långt. Därför ville folk visa att det kunde vara fint med kurviga kvinnor också. Bilder som "Marlyn Monroe (who had curves) is more beautiful than an anorectic girl" kommer upp på facebook hela tiden. När man stärker andras självförtroende, är det risk att man SÄNKER andras. Så vaddå, jag som inte har några bröst, ingen rumpa, ingen höft och har jättesvårt att gå upp i vikt, är jag fulare än kurvigare kvinnor/tjejer?
Sommarvädret i Sverige. Fet diss till det!
Internetmobbning. Bara för att man sitter bakom en skärm är det inte okej att behandla folk hur man vill!
Produktioner bakom reklamer som misslyckas med att vara roliga. Media Markt´s reklam till exempel. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilket roligt inlägg detta var! Förresten. Kan du inte visa hur mascaran ser ut på?

Och måste bara säga att du är hur vacker och fin som helst!

2012-08-08 @ 09:11:34
Postat av: Lovisa

Ville bara säga att sådana där kjolar som jag också verkligen älskar, (de är ju så himla snygga) faktiskt oftast kallas för high low skirts/kjolar.
Jag håller också verkligen med dig om den sista punkten. Hatar Media Markt reklamen!

2012-08-08 @ 10:50:27
URL: http://eskilsot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0