Mina trognaste bloggläsare

 
Mina trognaste bloggläsare heter Lovisa och Agnes. Som ni säkert fattar så är det dom som är på bilderna ovan. Om ni klickar på bilderna kommer ni till deras bloggar.
De skriver snälla kommentarer mest varenda dag, skriver om mig på sina bloggar, hittar mig på olika appar och följer mig/spelar mot mig och de hittade mig på facebook innan jag hade sagt vad jag heter i efternamn.
Eftersom att de gör allt detta för mig kände jag att jag ville göra något tillbaka. Därför skriver jag ett inlägg tillägnat till dom. Jag skriver inte detta inlägg för att berätta om hur många trogna läsare jag har, eller något sådant. Hoppas ni inte missförstår mig!
 
Jag älskar alla mina bloggläsare! Jag tycker att det är coolt när ni skriver till mig på kik, frågar om ni får spela mot mig på olika appar och så vidare. När jag startade min blogg trodde jag aldrig att jag skulle få bloggläsare som ville ha uppdatering från mig, eller något liknande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad roligt att höra Agnes! Älskar din blogg men har ingen själv, har följt dig i mer än ett år nu tror jag och har aldrig tappat "intresset" för DIN blogg!! Man kan bara älska dig! Typ finast på hjorden och underbaraste personligheten!

Kramar till dig!

2012-08-16 @ 22:21:06
Postat av: Agnes<3<3

Åh, du är så snäll! Din blogg är så himla underbar, det är jag som ska tacka för att din blogg finns!! För utan din blogg vet jag ärligt talat inte vad jag skulle göra! Din stil, din blogg, hela du är så Hiiiiiiimmmlllaaa underbar! Jag har läst din blogg ända sen du startade den, och den blir bara bättre och bättre! Kommer aldrig glömma när jag träffade dig på Gröna Lund, hihi<33 Alltså du ska bara veta vad nervös jag var då, jag visste inte vad jag skulle säga! Men jag var tvungen att gå fram till dig, för annars hade jag ångrat det så himla mycket!! Så Agnes, du är som en förebild för mig, älskar din stil, hur du skriver och du är så himla fin och underbar!! SLUTA ALDRIG BLOGGA! För då skulle mitt liv gå under!<33

2012-08-16 @ 23:55:01
URL: http://www.agnesmj.blogg.se
Postat av: Lovisa

Tack igen!
Ska lägga till detta inlägg i mina favoriter på datorn, och ta fram det en dålig dag! <3

2012-08-17 @ 08:44:30
URL: http://eskilsot.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Agnes!

Till hösten ska vi kanske åka till London och eftersom du har varit där under jag om du kan svara på lite frågor som jag undrar.

Vart brukar ni gå när bi ska shoppa? Hur mycket klart converse och var kan man hitta dem? Även vad tbs

2012-08-18 @ 08:52:05
Postat av: Anonym

Oj råkade skicka men fortsätter där jag sluta:

Var kan man hitta tbs? Hur mycket billigare är det där?
Och vad kan du rekommendera att man ska gå och besöka? Skulle vart jättetacksam om du ville skriva lite om tips och lite sånt? Kanske i ett inlägg?


Just det kanske en privatare fråga men när vi åker vet jag inte riktigt hur mycket pengar jag ska spara ihop? Hur mycket handlade du för i den London Haul? Du kan skriva det på mail om du inte vill skriva det på bloggen ifall massa haters ska kommentera något opassande ;)
"planerar" ungefär damm anlöp som dig därför undrar jag :) alltså converse, tbs kläder mm.

2012-08-18 @ 08:57:24
Postat av: Elin

Haha förlåt glömde en sak till:
Hur mycket dina vs body mist kostar och la man köpa fem på flygplatsen? Isåfall vilken affär?

Kramar!

2012-08-18 @ 08:58:51
Postat av: Anonym

Var man kan köpa dem ska det stå på sista kommentaren! Du fattar vart

2012-08-19 @ 13:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0